samen groeien

snackable by nature

wist je dat noten de oudste snack voor onderweg is? onze voorouders waren vaak dagenlang onderweg, ze jaagde. tijdens deze jachttochten aten ze noten en zaden om snelle energie en goede focus te krijgen. de avontuurlijke oernoten van that’s nuts zijn geïnspireerd op de oerkracht van de noot en de smaken uit de natuur. snackable by nature dus!

bij pit food concept groeien food merken

story

De homosapiens ontdekte duizenden jaren geleden al dat noten een bijzondere snack van moeder natuur zijn. Snacken zoals snacken hoort te zijn! Vandaag de dag zijn we gehaast, gestrest en leven we ongezond. We eten suikerrijke en dik makende snacks bomvol industriële poedertjes. Poedertjes waar de haren van een echte CAVEMAN van overeind zouden gaan staan. Wat we daarvan vinden? THAT’S NUTS!

Hoe zijn we hier gekomen? Waar is de eeuwenoude kennis verloren gegaan? Waarom eten we ultra bewerkte snackproducten? Wilde we het niet zien of staan we er simpelweg niet meer bij stil? Laten we weer snacken zoals het hoort; CAVEMAN STYLE. Onzinvrije, pure en natuurlijke snacks zoals we die al eeuwen kennen. LET’S GO NUTS. Onze noten zijn ideaal voor onderweg, wanneer je op jacht gaat, of wanneer je trek hebt in wat oer energie! Ze graaien lekker weg en geven je flink wat energie mee zodat jij je dagelijkse avonturen kunt trotseren.

bij pit food concept groeien food merken

go nuts! go caveman style

bij pit food concept groeien food merken

bushcrafted, stonesmashed & handroasted

bij pit food concept groeien food merken

what kind of sapien are you? #snacksapien

groeien food concepten

eeuwenoude tekeningen

de branding en het merk zijn geïnspireerd op de eerste schilderingen van de mens die werden ontdekt in oude grotten en op muren. de illustraties leggen verband met de simpele en eenvoudige manier van leven en eten. eten was een kwestie van overleven in de puurste vorm. vandaag de dag is eten luxe en verwennen. de noodzaak, terug naar de basis, ongecompliceerde voeding en pure natuur. daar gaat het bij that’s nuts om!

groeien food concepten

concept marketing merk & product strategie branding

groeien food concepten

het that’s nuts concept is ontwikkeld voor olaf ouwerkerk als powerhouse voor en aantal notenproducenten

groeien food concepten

vandaag de dag is onze voeding vooral ultra bewerkt fabrieksvoer. that’s nuts zet raw foods op de kaart in natuurlijke vorm

groeien food concepten

that’s nuts is ontwikkeld voor het retail & specialiteiten segment met als positionering keto en organic raw foods

groeien food concepten

concept als breekijzer

dit concept is voornamelijk ontwikkeld als breekijzer voor de Retail. samen met een turkse producent van notenproducten hebben we een marketingwaardig merk neergezet en een productpitch opgesteld. vanuit de merkstrategie, het concept en de marketinglading is het concept opgeschaald en gerealiseerd.

  • what kind of sapien are you? #snacksapien

  • stonesmashed, handroasted & bushcrafted

  • snackable by nature!

  • een grabbelhandje oeroude energie!